Blog met gratis producten??

Hoi,

Vandaag ga ik het over een  onderwerp  hebben waar ik eerst ook geïnteresseerd in was: gratis producten voor je blog.

Ik moet toegeven dat ik het eerst ook leuk vond als ik producten opgestuurd zou krijgen. Ik wilde net zo zijn als mascha (beautygloss), teske enzo. Later dacht ik er over na en besefte ik dat dat mij eigenlijk niet boeide.

Ik had toch genoeg inspiratie en ik vond bloggen geweldig om te doen! Ik ben er nu nog steeds mee bezig en ik vind het super leuk!

Als ik later producten zou krijgen, zou dat natuurlijk wel leuk zijn, maar ja, ik zou bloggen er niet voor opgeven.

-Lieneke

Geef een reactie

