Secondenlijm op je bureau :(

Hoi,

vandaag ga ik jullie iets vertellen over hoe je secondenlijm van je tafel haalt. Je herkent het vast wel, je bent bezig met een DIY en je knoeit deze lijm op je bureau! Ja, mij gebeurde dat dus. Toen ik het er af probeerde te trekken gebeurde er dit:

 

Afbeelding

Ja… daar was ik dus niet blij mee. En ik moest er trouwens nog een paar afkrijgen. Toen bedacht ik dit idee. Het gaat als volgt:

Neem een nagellak remover (met acetone) en een watje

Afbeelding

 

Nu doe je de remover op het watje en leg je het op je tafel

Afbeelding

 

Eventueel kun je er nog iets op leggen voor de stank (bijv. een oude beker)

X Anna

(als je nog niet uit huis bent vraag dan even aan je ouders of de verf er wel tegen kan!)

Geef een reactie

