Grotere wimpers

Hoi, vandaag ga ik jullie vertellen hoe je grotere wimpers creëert.

Je wordt natuurlijk met grote of kleine wimpers geboren. Als je kleine wimpers hebt, kan dat best vervelend zijn! Maar er is een oplossing!

Je kan ze groter maken, maar je kan je ook groter laten lijken. Ik vertel jullie nu hoe je dat kunt creëren.

Wat veel mensen gebruiken is een: wimperkruller. Je wimpers lijken hier groter door. Ik vind het zelf niet fijn, maar dat is mijn mening. De wimperkrullers kun je bijna overal halen: action, kruidvat, etos en hema ( en bij nog veel meer winkels ).

Mascara mag natuurlijk niet ontbreken! Er zijn heel veel verschillende soorten en maten. De mascara die ik op dit moment gebruik ( ik doe maar soms mascara op ) is de: Big lashes mascara van Essence . Hij geeft héél veel volume en heeft geen klontjes! Dit waren simpele tips om grotere wimpers te krijgen. ( Kijk ook even het artikel over de gel mascara! Je wimpers lijken hier ook groter door! ) x Lieneke

image

Heb jij ook een mascara waar je enthousiast over ben? Laat het achter in de reacties!

2 gedachtes over “Grotere wimpers

Geef een reactie

