Welkom op Lienekeann!

Hoi ik ben Lieneke en houd heel erg van bloggen en maak veel reviews over beautyproducten en nog meer lifestyle dingen. Er is ook een YouTube kanaal van Pink Lipsticks, maar daar zal ik pas later meer op gaan doen als mijn blog een succes wordt. Op mijn video’s zul je vooral veel DIY en reviews zien. Hopelijk laat je hier een leuke reactie of tip achter.
-X  Lieneke

(Voordat ik in mijn eentje begon)

Hoi,

voordat wij begonnen met PinkLipsticks hadden wij een ander beautyblog, maar dan een hele slechte (er kwam eens in de 2 maanden een artikel online). En we besloten om een nieuwe te maken, eentje waar bijna elke dag een artikel op kwam. En dat lukte. Lieneke, Rosa en ik schreven artikels voor dit blog. Een paar weken geleden wilde Rosa geen artikels meer schrijven maar wou graag helpen met de opmaak van de site. Dat deed ze een week en toen besloot ze om weer mee te doen.

Gister kregen Lieneke en ik te horen dat Rosa graag een eigen blog wou beginnen en stoppen met PinkLipsticks, Rosa zal nu dus geen artikels meer schrijven. Maandag en donderdag komt er geen  blog online! Ook zal er niet elke zondag een video online komen. Wij hopen heel erg dat jullie dit zullen accepteren, Lieneke en ik gaan natuurlijk op zoek naar een vervanger.

We zullen je missen Rosa! X Anna en Lieneke
image

2 gedachtes over “Welkom op Lienekeann!

Geef een reactie

